madrese-azma.com

دماسنج ساده دیواری

دسته بندی ها: آرشیو, وسایل آزمایشگاه

این دماسنج ساده از طراحی زیبا و چشم نوازی برخوردار است. در ساخت این دماسنج از مواد درجه یک استفاده شده و می تواند میزان دمای محیط را بر حسب دو نوع درجه بندی سانتیگراد و فارنهایت نمایش دهد.

جنس بدنه این دماسنج از پلاستیک درجه یک و به رنگ سفید شفاف می باشد و میله دماسنج آن که حاوی الکل رنگی و به رنگ قرمز است از شیشه شفاف می باشد و می توان میزان دما را با مشاهده محل قرار گیری الکل در مقابل عدد نوشته شده بر روی بدنه پلاستیکی تعیین نمود.

این دماسنج قابلیت اندازه گیری دمای محیط از ۴۰- تا ۵۰+ درجه سانتیگراد با دقت ۱.۵ درجه را داشته همچنین می تواند این دما را با مقیاس فارنهایت از ۴۰- تا ۱۲۰+ درجه نمایش دهد.

درجه بندی این دماسنج از دو رنگ تشکیل شده است که بخش بالای صفر درجه آن به رنگ مشکی می باشد و دماهای زیر صفر درجه به رنگ قرمز بر روی بدنه درج شده است که راحت قرائت درجه را آسان می کند.

از این دماسنج به عنوان دماسنج محیطی و یا دماسنج دیواری در محیط سرپوشیده و یا حتی فضای باز هم می توان استفاده نمود. جنس و مقاومت این دماسنج به حدی ست که اگر بتوانید آن را داخل آکواریوم هم ثابتش کنید ، همانند دماسنج آکواریوم هم کار می کند و مشکلی نخواهد داشت چون نه نوشته های آن پاک می شود و نه شیشه آن مشکلی پیدا می کند.

می توان این دماسنج را درون آب هم فرو برد فقط بایست توجه داشته باشید که دمای آب بالای ۵۰ درجه نباشد چون در اثر فشار ، شیشه دماسنج ترکیده و از بین خواهد رفت (چون در طراحی آن از جیوه استفاده نشده و الکلی می باشد برای سلامتی هم ضرری نخواهد داشت.)

از نقاط قوت این دماسنج می توان به این موارد اشاره نمود: قیمت ارزان – استفاده از مواد درجه یک در ساخت –  درجه بندی سانتیگراد و فارنهایت – ابعاد کوچک

در بخش بالایی این دماسنج سوراخی برای آویزان نمودن آن بر روی میخ و دیوار قرار دارد و می توان اعداد و درجه آن را از فاصله کمی بیش از یک متری مشاهده نمود. این دماسنج یک دماسنج ساده دیواری ست که می توان برای آن به عنوان دماسنج محیطی چند کاره استفاده نمود.

 

مشخصات دماسنج ساده دیواری

جنس بدنه: پلاستیکی

جنس دماسنج: شیشه

مایع دماسنج: الکل قرمز رنگ

قابلیت نصب بروی دیوار: دارد

ابعاد: ۱۹.۵ * ۴.۱ * ۰.۸ سانتیمتر

وزن: ۲۳ گرم

 

جهت خرید با گروه تخصصی مدرسه آزما تماس بگیرید.

 

 

 

*امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد*

بدون دیدگاه on دماسنج ساده دیواری

نظر/سوال/پیشنهاد