madrese-azma.com

درباره مدرسه آزما

امروزه اثرات مثبت کاربرد وسایل آزمایشگاهی در بالا بردن میزان یادگیری و افزایش بازدهی فرایند آموزشی در دانشگاه‌ها و مدارس مثمر ثمر واقع گردیده‌است.

 

تجربه دهه‌های اخیر به خوبی نشان داده‌است که روش سنتی آموزشی در دانشگاه‌ها و مدارس منجر به یادگیری و درک پایدار مفاهیم نمی‌شود. چون تاکید آن‌ها به روش‌های گفتاری و انباشتن ذهن دانشجویان و دانش‌آموزان با انبوهی از روابط و فرمول‌ها می‌باشد.

 

تحقیقات نشان‌ داده‌است که استفاده از وسایل آزمایشگاهی، به گونه‌ای موثر و چشمگیر پیشرفت و علاقه دانشجویان و دانش‌آموزان را افزایش می‌دهد.

 

بهره‌گیری از سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی، اجرای موفق آموزش، انتقال مفاهیم علمی و ایجاد مهارت‌های عملی در فراگیران مستلزم در اختیار داشتن ابزار و وسایل لازم و نیز استفاده صحیح از آنهاست.

 

بنابراین می‌توان گفت هسته مطالعه درسی، فعالیت استاد قرار دارد و وسایل آزمایشگاهی به ابزارهایی اطلاق می‌شود که در آزمایشگاه جهت تفهیم بهتر مطالب درسی و یادگیری عمیق تر به کار می‌رود.

 

چه خوب است دانشگاه‌ها و مدارس با تهیه وسایل آزمایشگاهی و همیاری و همفکری خود، این صنعت مهم را با تعالی بیشتر و بهتر ادامه دهند.

 

گروه تخصصی مدرسه‌آزما متشکل از دبیران، مهندسین و متخصصین با تجربه است که در زمینه تهیه و تولید و توزیع وسایل آزمایشگاهی و مواد شیمیایی مورد نیاز مدارس و دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

 

سفارش انواع تجهیزات آزمایشگاهی و کارگاهی مدارس و دانشگاه‌ها و ارائه مشاوره رایگان به منظور تجهیز آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها از فعالیت‌های عمده گروه تخصصی مدرسه‌آزما می‌باشد.

 

گروه تخصصی مدرسه‌آزما در تمامی مقاطع دانشگاهی و پایه‌های تحصیلی مدارس اعم از دبستان و دبیرستان و هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش به صورت ویژه مشاوره رایگان در نظر گرفته‌است.

 

با توجه به امر خطیر آموزش و استفاده بهینه از سرمایه‌گذاری‌های کلان آموزشی، ما همواره خود را موظف می‌دانیم که در نهایت جدیت، تمامی تجارب کسب شده خود را در جهت اهداف آموزشی کشور قرار دهیم. تا بدین ترتیب سهم مناسبی در ایجاد توانمندی و مهارت و اشتغال جوانان داشته باشیم. خداوند را شاکریم که تا امروز این توفیق را به ما عنایت فرموده‌است.

 

پاسخگویی ۱۰ تا ۱۸

شماره تماس؛

۰۲۱-۶۶۷۴۵۴۷۶

۰۹۱۲۸۹۸۳۶۲۸

*امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد*