madrese-azma.com

دماسنج رطوبت سنج عقربه ای Senior

دسته بندی ها: آرشیو, وسایل آزمایشگاه

دماسنج رطوبت سنج دو کاره عقربه ای رومیزی دیواری مدل Senior  یک دماسنج و رطوبت سنج آنالوگ بسیار با کیفیت و دارای طراحی زیبا و قیمتی ارزان می باشد.

دماسنج و رطوبت سنج دو کاره عقربه ای مدل Senior یک دستگاه با دو کارایی سنجش دما و رطوبت محیط می باشد که می تواند از ۲۵- تا ۵۵+ سانتیگراد دمای محیط را سنجیده و همچنین می تواند درصد رطوبت محیط را از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد نمایش دهد این دماسنج دارای صفحه ای دایره ای شکل همانند ساعت دیواری می باشد و با پس زمینه مشکی رنگ و عقربه های نشانگر دماسنج و رطوبت سنج به سفید رنگی که دارد ار خوانایی خوبی برخوردار است و می توان به راحتی درجه دما و رطوبت را مشاهده نمود.

در ساخت دماسنج رطوبت سنج عقربه ای Senior از مواد درجه یک استفاده شده و سازنده آن یکی از خوشنام ترین تولید کنندگان دماسنج جهان و در کشور چین می باشد. طراحی منحصر به فرد و بسیار زیبای آن به شکلی ست که هر جایی نصبش کنید خواه اتاق منزل یا اتاق اداری باشد ، زیبایی خاصی به دیوار و محیط می بخشد.

دماسنج و رطوبت سنج آنالوگ Senior از بدنه پلاستیکی بسیار سبکی بهره می برد که دارای رنگ نقره ای شکل بوده و به نظر فلزی می رسد و بخش دماسنج آن بیشتر صفحه را به خود اختصاص داده و بخش رطوبت سنج آن فضای کوچکتری را  اشغال کرده است.

زیبایی طراحی آین دستگاه مثال زدنی است بخش دماسنج از سه رنگ آبی ، سبز و قرمز برای نشان دادن دمای پایین ، مناسب و دمای بالا بدین شکل طراحی شده که در خواندن سریع عقربه و درجه دما ، بسیار سودمند می باشد.

در طراحی بخش رطوبت سنج دستگاه  Senior هم از سه رنگ آبی ، سبز و قرمز استفاده شده که به ترتیب خشک ، مناسب و رطوبت بالا را نمایش می دهند و در خواندن درصد رطوبت و دیدن عقربه به کاربر آن کمک شایانی می نماید.

ابعاد صفحه نمایش این رطوبت سنج و دماسنج آنالوگ ۱۲.۸ سانتی متر و قطر آن ۲.۸ سانتی متر می باشد و جزو دماسنج های آنالوگ سایز متوسط عقربه ای به حساب می آید و میتوان توسط یک میخ آن را مانند ساعت دیواری به دیوار نصب نموده و میزان دما و رطوبت محیط را کنترل نمود.

همچنین با استفاده از پایه همراه آن ، می توان مانند ساعت رومیزی از این دماسنج و رطوبت سنج دو کاره بسیار زیبا استفاده و هم از کارایی و هم از طراحی چشم نواز آن لذت برد.

طراحی بسیار چشم نواز و زیبای آن هر کاربری را سریعاً مجذوب خود می کند و در کنار زیبایی ، این دماسنج و رطوبت سنج از دقت بالایی در عملکرد خود برخوردار است همچنین هر دو بخش این دستگاه به طور مجزا قابلیت کالیبراسیون داشته و می توان آن را ریسِت نمود.

همچنین این دستگاه نیازی به باتری یا جریان برق نداشته و به اصطلاح آنالوگ می باشد و بر عکس دماسنج های دیجیتالی که نیازمند به استفاده از باتری هستند ، نیازی به هیچ نوع باتری نداشته و بدان معناست که باعث صرفه جویی در هزینه هم می شود.

از این دستگاه فقط برای محیط های سرپوشیده می توان استفاده نمود و بایستی از ورود آب به داخل آن پرهیز نمود. به عنوان مثال در منزل ، اتاق کودک ، دفتر کار ، فروشگاه ها ، مدارس ، مغازه ها ،  سالن ها ، سالن های ورزشی ، محیط های کارگاهی و صنعتی ، ادارات ، بیمارستان ها ، اتاق بیمار ، مطب پزشک ، پرورش قارچ ، مرغداری ، سردخانه ، استخر و سونای سر پوشیده ، برای دستگاه جوجه کشی و هر جایی که دانستن دما و رطوبت مهم باشد ، استفاده نمود و از کارایی ها و دقت این دماسنج رطوبت سنج آنالوگ به همراه قیمت بسیار ارزان آن ، بهره برداری نمود.

نکته مهم: جهت افزایش عمر و دقت در عملگر های این دستگاه ، به هیچ وجه آن را در معرض تابش مستقیم نور خورشید و وسایل گرما زا یا وسایل سرما زا قرار ندهید. نفوذ آب و شن هم می تواند باعث فرسایش و خرابی آن شود.

 

مشخصات دماسنج و رطوبت سنج عقربه ای Senior

نوع دستگاه: آنالوگ (عقربه ای)

رنج اندازه گیری دما: از ۲۵- تا ۵۵+ سانتیگراد

دقت دماسنج: از ۲۵- تا ۵۰+ درجه دارای دو درجه سانتیگراد خطا دارد.

رنج اندازه گیری رطوبت: از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد

دقت رطوبت سنج:  از ۰ تا ۴۰ درصد فقط ۵% خطا دارد.

قابلیت کالیبراسیون: بله / هر دو بخش دماسنج و رطوبت سنج بطور مجزا

جنس بدنه: پلاستیک (فلزی مانند بنظر میرسد)

ابعاد: ۱۲.۸ * ۲.۸ سانتیمتر

رنگ بدنه : نقره ای

رنگ صفحه: مشکی

رنگ عقربه ها: سفید

وزن: ۱۴۱ گرم

 

 

جهت خرید با گروه تخصصی مدرسه آزما تماس بگیرید.

 

 

 

*امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد*

مرتب سازی دیدگاه ها

۲ اندیشه ها on دماسنج رطوبت سنج عقربه ای Senior
    آرش عسکری
    19 Mar 2022
    17:19
    دیدگاه :

    سوال فروش اینترنتی هم دارید؟

    0
    0
      حمیدرضا غفاری
      25 Mar 2022
      14:35
      دیدگاه :

      سلام وقت بخیر، بله؛ لطفا واتساپ پیام دهید: ۰۹۱۲۸۹۸۳۶۲۸ "متشکرم"

      0
      0

نظر/سوال/پیشنهاد