madrese-azma.com

دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی

دسته بندی ها: آرشیو, وسایل آزمایشگاه

 

جهت خرید با گروه تخصصی مدرسه آزما تماس بگیرید.

 

 

 

*امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد*

 

دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی رومیزی / دیواری  دو خانه با پنج کارکرد نمایش دما با دو واحد سانتیگراد و فارنهایت ، نمایش میزان رطوبت بر حسب درصد ، نمایش حداکثر و حداقل دما (Max-Min) ، نمایش تاریخ (تقویم میلادی) و نمایش ساعت بر دو مبنای ۱۲ یا ۲۴ ساعت است.

دماسنج رطوبت سنج دیجیتال (رومیزی/ دیواری) دارای ابعاد ۱۲۲x97x22 میلیمتر و صفحه نمایشگر ۷۵×۶۵ میلیمتری می باشد. این دماسنج برای فضای داخلی (منظور جایی که دارای سقف باشد) طراحی شده و قابلیت نمایش دمای محیط در رنج دمایی بین ۰ تا +۵۰ درجه سانتیگراد یا ۳۲ تا ۱۲۲ درجه فارنهایت را با نمایش یک دهم درجه و دقت مثبت و منفی یک درجه را دارد.

این دماسنج رطوبت سنج دیجیتالی مدل HTC-4 دارای سنسور رطوبت سنج بوده و می تواند رطوبت را بر حسب درصد از ۱۰ تا ۹۸ درصد با دقت  مثبت و منفی ۵ درصد نمایش دهد.

دماسنج رطوبت سنج دیجیتالی مدل HTC-4 در یکی از معتبرترین کارخانه جات تولید کننده لوازم آزمایشگاهی در چین تولید شده و دارای استاندارد CE اروپا بوده و از کیفیت ، دوام بالا و دقت بسیار قابل اعتمادی برخوردار است در ساخت این دستگاه از مواد درجه یک استفاده شده است.

از سایر قابلیت های این دماسنج رطوبت سنج دیجیتالی می توان به قابلیت نمایش حداکثر و حداقل دما که به آن Maximum Minimum هم می گویند اشاره نمود. این دستگاه قابلیت نمایش تاریخ برحسب تقویم میلادی و نمایش ساعت را نیز دارد و می توان بین نمایش ساعت بر حسب ۱۲ ساعته یا ۲۴ ساعته و یا نمایش دما بر حسب سانتیگراد یا فارنهایت یکی را انتخاب نمود که با یک کلید تنظیم آن میسر می باشد.

این رطوبت سنج و دماسنج دیجیتالی انرژی بسیار کمی مصرف می کند و می تواند تنها با یک عدد باتری نیم قلمی ۱.۵ ولت (AAA) تا مدت ها بدون مشکل کار خود را انجام دهد. سایز صفحه نمایش و درشتی اعداد نمایش داده شده بر روی نمایشگر آن ، باعث می شود تا از فاصله بیش از ۲ متری هم بتوان آنها را تشخیص داد و ارقام نمایش داده شده در این دستگاه خوانایی خوبی دارند.

منظور از درج کلمه “دو خانه” این است که در نمایشگر این دماسنج رطوبت سنج ، شما شاهد دو ردیف دیجیتالی هستید که بطور پیش فرض ردیف اول آن دما / دمای حداکثر و حداقل را نمایش داده و ردیف دوم میزان رطوبت بر حسب درصد را نمایش میدهد که به این سبک نمایش دو ردیفی اصطلاحاً واژه “دو خانه” اطلاق می شود.

از رطوبت سنج و دماسنج دیجیتالی HTC4 می توانید هم بر روی میز و هم بر روی دیوار همانند یک ساعت دیواری استفاده نمائید. در بخش پشتی این دستگاه دقیقاً کنار بخش درپوش باتری ، یک قطعه پلاستیکی وجود دارد که اگر آن را به حالت مورب باز نمائید حکم پایه را پیدا کرده و می توانید با کمک آن ، دستگاه را مانند یک ساعت رومیزی بر روی میز تحریر خود قرار دهید و اگر دوست داشتید می توانید آن را مانند یک ساعت دیواری هم استفاده کنید باز هم مشکلی نیست و فقط به یک میخ نیاز دارید و پشت این دماسنج رطوبت سنج یک سوراخ برای آویزان ماندن بر روی میخ وجود دارد.

 

مشخصات دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال HTC-4

نوع نمایشگر: دیجیتال دو خانه (دو ردیفی)

نمایش دما: از ۰ تا ۵۰ درجه سانتیگراد (۳۲ تا ۱۲۲ درجه فارنهایت) با نمایش ۰.۱ درجه

دقت دماسنج: ۱ درجه سانتیگراد

نمایش رطوبت: از ۱۰% تا ۹۸% با نمایش ۱ درصد

دقت رطوبت سنج: مثبت و منفی ۵ درصد (در رطوبت ۱۰% تا ۶۰%)

نمایش حداکثر و حداقل دما: دارد

نمایش ساعت: دارد (قابل تنظیم ۱۲/۲۴ ساعته )

نمایش تقویم: دارد (تقویم میلادی)

سنسورها: تمامی سنسور ها داخل خود دستگاه قرار دارد.

منبع تغذیه: باتری نیم قلمی ۱.۵ ولت AAA ( همراه دستگاه باتری عرضه نمی شود)

ابعاد دستگاه: ۱۲.۲ * ۹.۷ * ۲.۲ سانتی متر

ابعاد نمایشگر: ۷.۵ * ۶.۵ سانتی متر

رنگ: سفید/ نارنجی

وزن: ۱۴۰ گرم (بدون باتری)

 

 

جهت خرید با گروه تخصصی مدرسه آزما تماس بگیرید.

 

 

 

*امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد*

بدون دیدگاه on دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی

نظر/سوال/پیشنهاد