madrese-azma.com

میکروسکوپ دو چشمی بیولوژی ۱۶۰۰ برابر مدل XSZ LED

دسته بندی ها: آرشیو, وسایل آزمایشگاه

 

 

جهت خرید با گروه تخصصی مدرسه آزما تماس بگیرید.

 

 

 

*امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد*

 

میکروسکوپ دو چشمی نیمه حرفه ای با بزرگنمایی حداکثری ۱۶۰۰ برابر این میکروسکوپ دارای عدسی های چشمی ۱۶X و ۱۰X بوده و برای آزمایشگاه شخصی و پروژه های دانشجویی و تحقیقاتی مناسب می باشد.

میکروسکوپ دو چشمی بیولوژی ۱۶۰۰ برابر مدل XSZ LED دارای منبع نور عبوری ال ایی دی (LED) از پائین با قابلیت تنظیم میزان روشنایی و دارای دیافراگم می باشد که برای تابش نور حدودی انعطاف پذیری دارد.

 

راهنمای خرید میکروسکوپ

برای استفاده از عدسی شیئی ۱۰۰X حتما بایست از روغن امرسیون استفاده گردد. این میکروسکوپ برای محصلین و دانش آموزان نیز بسیار عالی می باشد اما به خاطر دو چشمی بودن کمی تنظیم آن سخت تر می باشد. نحوه اصولی تنظیم میکروسکوپ های دو چشمی بدین شکل است که ابتدا چشمی های میکروسکوپ را به اندازه پهنای چشم از هم باز می نمائیم به طوری که عدسی های چشمی دقیقا مقابل چشم ها قرار بگیرند. سپس چشم راست را بسته و شروع به فوکوس می نمائیم پس از آنکه تصویر واضح شد، چشم سمت را نیز باز نموده و به تصویر می نگریم. اگر چشم راست هم واضح بود که کار فوکوس تمام است اما اگر تصویر چشمی سمت راست هنوز تار بود بایستی با استفاده از رینگ دور چشمی سمت راست آن را تنظیم نمائیم. معمولا اشخاصی که چشمشان یک درجه باشد (یعنی یک چشم ضعیف تر از دیگری نباشد) نیازی به این تنظیم چشمی ندارند و فقط با فوکوس اصلی هر دو چشم را همزمان تنظیم می کنند. البته این مورد در دوربین های شکاری نیز به همین شکل است.

این میکروسکوپ به دلیل دارا بودن لامپ ال ایی دی نوری خنک داشته و مانند میکروسکوپ هایی که لامپ هالوژنی دارند گرما تولید نمی کند.

 

 

جهت خرید با گروه تخصصی مدرسه آزما تماس بگیرید.

 

 

 

*امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد*

بدون دیدگاه on میکروسکوپ دو چشمی بیولوژی ۱۶۰۰ برابر مدل XSZ LED

نظر/سوال/پیشنهاد