madrese-azma.com

میکروسکوپ بیولوژی تک چشمی ۶۴۰ برابر مدل XSP45

دسته بندی ها: آرشیو, وسایل آزمایشگاه

 

 

جهت خرید با گروه تخصصی مدرسه آزما تماس بگیرید.

 

 

 

*امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد*

 

 

میکروسکوپ تک چشمی بیولوژی دانش آموزی مدل XSP45 دارای بزرگنمایی حداکثر ۶۴۰ برابر بوده و دارای دو عدد چشمی ۱۶X و ۱۰X می باشد. منبع نور این میکروسکوپ لامپ ال ایی دی از بالا و پائین با قابلیت تنظیم میزان شدت روشنایی بوده و میکروسکوپ بیولوژی XSP45 مجهز به خط کش و لام گردان است. XSP45 قابل استفاده با برق شهر و باتری قلمی بوده و دارای فیلتر های رنگی تعبیه شده در زیر صفحه استیج نیز هست.

این میکروسکوپ جنس بسیار مرغوب کشور چین می باشد. دارای عدسی چشمی ۱۰ و ۱۶ برابر بوده و از ۳ عدد عدسی شیئی ۴ – ۱۰ – ۴۰ بهره می برد که این لنزها از جنس شیشه بوده و بسیار شفاف می باشد.

این میکروسکوپ دارای نور LED بالا و پایین بوده و مانند میکروسکوپ های حرفه ای می توان شدت نور هر یک رو به طور مجزا تنظیم یا روشن و خاموش نمود. همچنین میکروسکوپ دانش آموزی XSP45 دارای لام گردان بوده که کار کردن با لام را برای کاربر دلچسب و آسان تر می نماید.

اگر از استفاده برق توسط فرزند خود نگران هستید، این میکروسکوپ علاوه بر آداپتور برق شهر با دو عدد باتری قلمی نیز قابل استفاده می باشد و به خاطر استفاده از لامپ های کم مصرف، تا مدتها می تواند با دو عدد باتری کار نماید و در کلاس های درس و جاهایی که دسترسی به پریز برق ندارید این قابلیت یک مزیت عالی محسوب می شود.

این میکروسکوپ دارای نور بالا نیز هست و می تواند با استفاده از دو عدسی چشمی ۱۰ یا ۱۶ و قرار دادن چشمی ۴X با زوم ۴۰ و ۶۴ برابر به عنوان لوپ و جهت رویت اجسام دارای بُعد مانند فسیل، جواهرات، برگ درخت و… نیز از آن استفاده نمود. هر چند در این نوع موارد خرید لوپ بیشتر توصیه می شود اما این قابلیتی که این مدل میکروسوپ دارد، آن را به وسیله دو کاره تبدیل می کند و برای محصلی که علاقمند به دیدن نمونه های روی لام و هم دیدن اجسام دارای بُعد مثل برگ درخت یا حشرات هستند، نیز بسیار مفید واقع شود.

حداکثر بزرگنمایی این میکروسکوپ ۶۴۰ برابر می باشد که از قرار دادن چشمی ۱۶Xو شیئی ۴۰X حاصل می شود اما بزرگنمایی کاربردی این میکروسکوپ ۴۰۰ برابر  می باشد یعنی اوج شفافیت حداکثری این میکروسکوپ در استفاده از عدسی چشمی ۱۰ برابر و شیئی ۴۰ برابر می باشد که خروجی ۴۰۰ برابری می دهد و با این زوم می توان گلبول قرمز خون را نیز مشاهده کرد.

از این میکروسکوپ برای لقاح مصنوعی در گاوداری نیز استفاده شده است و یک میکروسکوپ واقعی می باشد نه یک اسباب بازی! تنها ضعف این میکروسکوپ تک چشمی بودن آن است که همین مورد باعث کاهش قیمت آن و تنظیم ساده تر آن نسبت به مدلهای دوچشمی شود.

میکروسکوپ XSP45 یکی از پر فروش ترین و پر کاربردترین میکروسکوپ های ماست که بسیار منعطف بوده و در کنار کارایی های متنوع و کیفیت بالایی که دارد، قیمت بسیار ارزانی داشته و می توان از آن به عنوان میکروسکوپ دانش آموزی و یا مصارف عمومی کارگاهی و  برخی امور آزمایشگاهی با بزرگنمایی حداکثر ۶۴۰ برابر استفاده و از کیفیت آن لذت برد. هرگز از خرید این میکروسکوپ پشیمان نمی شوید.

در کنار این میکروسکوپ و برای تکمیل آن می توانید اقلامی مانند: پنس، لام خام برش خورده و لام های آماده جانوری /گیاهی را هم تهیه نمائید که در امور آموزشی می تواند مفید واقع شود.

 

متعلقات پک میکروسکوپ XSP45

۱- خود میکروسکوپ

۲- چشمی ۱۶X

۳- چشمی ۱۰X

۴- آداپتور برق شهر

کل این اقلام درون یونولیت دو تکه و درون یک جعبه مقوایی می باشد، می توانید تصویر بسته بندی و محصول را برای آشنایی بیشتر با این میکروسکوپ ملاحظه بفرمائید.

 

 

جهت خرید با گروه تخصصی مدرسه آزما تماس بگیرید.

 

 

 

*امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد*

بدون دیدگاه on میکروسکوپ بیولوژی تک چشمی ۶۴۰ برابر مدل XSP45

نظر/سوال/پیشنهاد