madrese-azma.com

میکروسکوپ بیولوژی تک چشمی ۶۴۰ برابر دوربین دار مدل XSP44

دسته بندی ها: آرشیو, وسایل آزمایشگاه

 

 

جهت خرید با گروه تخصصی مدرسه آزما تماس بگیرید.

 

 

 

*امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد*

 

 

میکروسکوپ دانش آموزی بیولوژی تک چشمی دوربین دار مدل XSP44 دارای منبع نور از پائین و نور بالا به صورت چراغ قوه قلمی مانند می باشد که بر روی بدنه به عنوان منبع نور بالا قابل نصب می باشد.

میکروسکوپ XSP44 دارای یک عدد دوربین دیجیتالی ۰.۷ مگاپیکسلی با پورت USB می باشد که به کامپیوتر های دارای سیستم عامل ویندوز متصل شده و به جای دیدن تصویر با چشم می توان تصویر را بر روی مانیتور نیز مشاهده نمود.

اگر دوست دارید تصویر را به غیر از دیدن با چشم، بر روی کامپیوتر و یا لب تاپ هم مشاهده نمائید و بتوانید تصاویر را ذخیره نموده و یا فیلمی از موضوع مورد مشاهده خود تهیه کنید این مدل مناسب کار شماست. هر چند کیفیت دوربین دیجیتال درون پک این میکروسکوپ کمتر از یک مگاپیکسل است اما بایست توجه داشت که تهیه دوربین های دیجیتالی مخصوص میکروسکوپ به طور جداگانه بسیار گران تر تمام می شود و بخشی از قیمت پک این میکروسکوپ را همین دوربین شامل می شود.

 

متعلقات پکیج میکروسکوپ بیولوژی ۶۴۰ برابر XSP44:

این میکروسکوپ دارای کیف پلاستیکی سامسونتی می باشد و بغیر از میکروسکوپ و دوربین دیجیتال آن لوازم دیگری نیز به همراه دارد که شامل تعدادی لام خام + تعدادی لام آماده + تیغ برش + ظرف نگهداری نمونه حشرات +  ۴ قوطی پودر های مختلف “مانند نمک دریایی” + پنس فلزی + کاور میکروسکوپ + آداپتور برق شهری + چراغ قوه خودکاری شکل “نور بالای این میکروسکوپ را تامین می کند. همچنین ” آچار آلن مخصوص نصب چراغ قوه + لام گردان و سی دی درایور را دارا می باشد.

پس از خارج نمودن میکروسکوپ از دورن کیف سامسونتی بایستی لام گردان موجود در پک را بروی استیج مخصوص میکروسکوپ نصب و توسط پیج موجود بر روی استیج آن را ثابت و در جای خود محکم نمود.

توجه مهم اینکه پس از نصب لامگردان، میکروسکوپ درون کیف سامسونتی جای نمی گیرد و اگر می خواهید برای مدتی از میکروسکوپ استفاده ننمائید بهتر است لام گردان را مجدد از روی استیج باز نموده تا بتوانید میکروسکوپ را داخل کیف جای دهید.

برای جابجایی لام بروی استیج، لام گردان کمک شایانی می کند. برای اینکه نور بالا هم داشته باشیم بایستی چراغ قوه خودکاری شکل را در محل مخصوص خود بروی بدنه میکروسکوپ قرار داده و با آچار آلن موجود در پک، پیچ مربوط به آن را سفت نمود. بدیهی ست که برای قرار دادن مجدد میکروسکوپ درون پک، حتماً بایست این چراغ قوه را هم از میکروسکوپ جدا نمود.

میکروسکوپ xsp44 برای امور دانش آموزی مناسب می باشد و برای کار تحقیقاتی و آزمایشگاهی مناسب نیست و اگر بزرگنمایی حداکثری ۶۴۰ برابری برای کار شما مناسب است، می توانید از میکروسکوپ بدون دوربین مدل XSP45 استفاده نمائید چرا که کیفیت عدسی های شیئی مدل xsp45 همانند همین میکروسکوپ بوده و در دیدن با چشم تفاوتی ندارند. در حقیقت برتری میکروسکوپ دانش آموزی XSP44 در دارا بودن دوربین دیجیتالی همراه آن؛ کیف حمل و متعلقات همراه آنست.

 

درایور دوربین دیجیتال همراه این میکروسکوپ

درایور همراه این میکروسکوپ فقط و فقط مخصوص سیستم عامل ویندوز می باشد و به راحتی بر روی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز قابل استفاده می باشد.(برای سیستم عامل IOS درایوری همراه دستگاه وجود ندارد.)

اگر درایور دوربین دیجیتالی این میکروسکوپ را گُم کرده اید میتوانید آنرا از این لینک دانلود نمائید.

یک نرم افزار دیگری هم هست که می تواند برای تست انواع وبکم مورد استفاده قرار بگیرد و برای دوربین دیجیتال همین میکروسکوپ هم کاربرد دارد و همچنین نیازی به نصب ندارد را می توانید از اینجا دانلود نمائید.( فایل فشرده دانلود شده حاوی در دو ورژن مختلف می باشد که هر کدام را که دوست داشتید؛ می توانید اجرا نمائید و نیازی به نصب ندارد)

 

 

جهت خرید با گروه تخصصی مدرسه آزما تماس بگیرید.

 

 

 

*امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد*

بدون دیدگاه on میکروسکوپ بیولوژی تک چشمی ۶۴۰ برابر دوربین دار مدل XSP44

نظر/سوال/پیشنهاد