madrese-azma.com

دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال HTC-2

دسته بندی ها: آرشیو, وسایل آزمایشگاه

 

جهت خرید با گروه تخصصی مدرسه آزما تماس بگیرید.

 

 

 

*امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد*

 

دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال سنسور خارجی رطوبت مدل HTC-2 قابلیت نمایش دما، نمایش میزان رطوبت، نمایش حداکثر و حداقل max-min دما، دارای آلارم بیدار باش و نمایش ساعت و تقویم با امکان نصب بر روی دیوار یا میز تحریر می باشد.

دماسنج رطوبت سنج دیجیتال HTC2 دارای ابعاد ۱۱۶x98x22 میلی متر و ابعاد صفحه نمایشگر ۸۰×۶۰ میلی متری می باشد. این دماسنج دارای یک سنسور خارجی رطوبت و دما بوده که به یک سیم با طول بیش از یک متر متصل می باشد و می توان آن را در فضای باز نصب نمود. مثلا فرض کنید می خواهید میزان رطوبت و دمای یک گلخانه را مطلع شوید و برای اینکه عمر دستگاه بیشتر شود تمایل ندارید خود دستگاه را مستقیماً وارد گلخانه کنید پس یک سوراخ به داخل گلخانه ایجاد کرده و فقط سنسور دما و رطوبت را داخل آن قرار می دهید و خود دستگاه در بیرون گلخانه بر روی دیوار قرار ثابت می کنید حال بدون ورود به گلخانه میزان رطوبت و دمای گلخانه را  به همراه میزان دمای محلی که دستگاه را روی دیوار نصب نموده اید، ملاحظه می نمائید.

سنسور داخلی HTC-2 می تواند دمای محیط در رنج دمایی بین ۵۰- تا ۷۰+ درجه سانتیگراد یا ۵۸- تا ۱۵۸+ درجه فارنهایت را با نمایش یک دهم درجه و دقت مثبت و منفی یک درجه را نمایش دهد که به آن سنسور Indoor می گویند.

سنسور خارجی HTC-2 که با یک سیم به طول یک و نیم متر به بدنه دستگاه متصل است که به آن سنسور Outdoor می گویند علاوه بر دما قابلیت ثبت رطوبت را دارد. و این سنسور رطوبت را بر حسب درصد از ۱۰ تا ۹۹ درصد با دقت  مثبت و منفی ۵ درصد نمایش می دهد.

از سایر قابلیت های این دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار می توان به قابلیت نمایش حداکثر و حداقل دما که به آن مینیمم و ماکزیمم Min-MAX  هم می گویند اشاره نمود که برای هر دو سنسور داخلی و بیرونی به صورت مجزا فعال می باشد و می توان دما را با دو واحد فارنهایت یا سانتی گراد مشاهده نمود.

دماسنج رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار HTC2 در یکی از معتبرترین کارخانه جات تولید کننده لوازم آزمایشگاهی در چین تولید شده و از کیفیت، دوام بالا و دقت بسیار قابل اعتمادی برخوردار است در ساخت این دستگاه از مواد درجه یک استفاده شده است.

این رطوبت سنج و دماسنج دیجیتالی سنسور دار انرژی بسیار کمی مصرف می کند و می تواند تنها با یک عدد باتری نیم قلمی (AAA) تا مدت ها بدون مشکل کار خود را انجام دهد. سایز صفحه نمایش و درشتی اعداد نمایش داده شده بر روی نمایشگر آن، باعث می شود تا بتوان ارقام نمایش داده شده در این دستگاه را به راحتی مشاهده نمود.

منظور از درج سه خانه این است که در نمایشگر این دماسنج رطوبت سنج سنسور دار HTC-2 شاهد سه ردیف دیجیتالی هستید که به طور پیش فرض ردیف اول آن دما و MAX-MIN سنسور داخلی را نمایش داده و ردیف دوم میزان دما و رطوبت سنسور خارجی و MAX/MIN این سنسور را نمایش می دهد و ردیف سوم میزان رطوبت بر حسب درصد و تاریخ و سیستم ساعت بیدار باش دستگاه را نمایش می دهد که به این حالت نمایش سه ردیفی در اصطلاح واژه سه خانه می گویند.

از رطوبت سنج و دماسنج دیجیتالی اچ تی سی ۲ می توانید هم بر روی میز و هم بر روی دیوار همانند یک ساعت دیواری استفاده نمائید. در بخش پشتی این دستگاه یک قطعه پلاستیکی وجود دارد که اگر آن را به حالت مورب باز نمائید حکم پایه را پیدا کرده و می توانید با کمک آن، دستگاه را مانند یک ساعت رومیزی بر روی میز تحریر خود قرار دهید و اگر دوست داشتید می توانید آن را مانند یک ساعت دیواری هم استفاده کنید باز هم مشکلی نیست و فقط به یک میخ نیاز دارید و در بخش پشت این دماسنج رطوبت سنج سنسور دار یک سوراخ برای آویزان ماندن بر روی میخ وجود دارد.

 

موارد استفاده از این دماسنج و رطوبت سنج سنسور دار

از این دستگاه می توانید در منزل، اتاق کودک، اتاق بیمار، محیط های کارگاهی و صنعتی، ادارات، مدرسه ها، سالن های ورزشی، بیمارستان ها و مطب پزشک، پرورش قارچ، مرغداری، سردخانه، استخر و سونای سر پوشیده، برای دستگاه جوجه کشی و هر جایی که دانستن دما و رطوبت مهم باشد، استفاده نمود و از کارایی ها و دقت این دستگاه به همراه قیمت بسیار ارزان آن، بهره برداری نمود.

 

مشخصات دماسنج و رطوبت سنج دیجیتالی سنسور دار HTC-2

نوع نمایشگر: دیجیتال سه خانه (سه ردیفی)

نمایش دمای Indoor: از ۵۰- تا ۷۰+ درجه سانتیگراد (۵۸- تا ۱۵۸+ درجه فارنهایت) با نمایش ۰.۱ درجه

نمایش دمای Outdoor: از ۵۰- تا ۷۰+ درجه سانتیگراد (۵۸- تا ۱۵۸+ درجه فارنهایت) با نمایش ۰.۱ درجه

دقت دماسنج: ۱ درجه سانتیگراد (برای هر دو سنسور)

نمایش رطوبت سنسور خارجی: از ۱۰% تا ۹۹% با نمایش ۱ درصد

طول سنسور خارجی: بیش از یک متر

دقت رطوبت سنج: مثبت و منفی ۵ درصد (در رطوبت ۱۰% تا ۹۹%)

نمایش حداکثر و حداقل دما: دارد

سنسورها:  سنسور دما داخلی و یک سنسور دمای و رطوبت خارجی دارد.

منبع تغذیه: باتری نیم قلمی AAA ( همراه دستگاه باتری عرضه می شود)

ابعاد دستگاه: ۲.۲ * ۹.۸ * ۱۱.۶ سانتی متر

ابعاد نمایشگر: ۶ * ۸ سانتی متر

تعداد کلیدها: ۳ کلید دارد

ساعت بیدارباش: دارد

تقویم و ساعت: دارد

آلارم: دارد

رنگ: سفید/طوسی

وزن خالص: ۱۲۳ گرم (بدون باتری)

وزن بسته بندی: ۱۷۳ گرم

 

 

جهت خرید با گروه تخصصی مدرسه آزما تماس بگیرید.

 

 

 

*امکان ارسال به تمامی نقاط کشور وجود دارد*

بدون دیدگاه on دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال HTC-2

نظر/سوال/پیشنهاد